Miért a Tinker Labs?

Miért a Tinker Labs?


  • MIÉRT
    A STEAM?

    A STEAM egy egyedülálló módszer, amely ötvözi a tudományt, technológiát, mérnöki és vállalkozói szellemet, művészetet és matematikát.

  • INNOVATÍV
    Képzés

    A maga nemében ez az első, átfogó, valóban a STEAM alapjaira épülő integrált, egész éves képzés.

  • FOGLALKOZTATÓ
    FÜZETEK 

    Minden tanfolyamhoz 4 (vagy több) foglalkoztató füzet tartozik, amelyek a lexikális információk mellett szórakoztató gyakorlatokat is tartalmaznak.

  • KÉPZETT, HITELESÍTETT TANÁROK 

    Felkészült tanárok segítik a gyermekek tanulását a felfedezés élményén és örömén át.

  • Egyedi
    TANANYAGOK

    Egyedi tervezésű képzési tananyagok, foglalkoztató füzetek és kellékek, amelyek mind a felfedezés élményének biztosítására, inspirálására készültek.

  • FANTASZTIKUS
    LÉTESÍTMÉNYEK 

    Moduláris tantermeink minden eszközzel felszereleltek, amelyek ösztönzik a gyermekek kísérleti gondolkodását, bátorítva az együttműködést.

Már több, mint 70 helyszínen Európa-szerte!

  • 7 kurzus
  • 10 gyerek csoportonként
  • 40 alkalom évente
  • 150 kísérlet tanévenként
  • 200 STEAM fogalom és kifejezés
  • 6 ország
  • 4000+  diák világszerte

Iratkozz be
még ma!
Jelentkezz ingyenes
demo óránkra!

Rólunk

Történetünk 2012-ben kezdődött, amikor alapítónk és felesége New Yorkból Horvátországba költöztek 3 éves kislányukkal, hogy egy másik franchise vállalkozást indítsanak el. Négy év sikeres üzleti tevékenység, valamint több éves tervezés és kutatás után úgy döntöttek, hogy a hatalmas piaci rés betöltésére létrehoznak egy saját franchise-rendszert. 2016-ban a Tinker Labs megnyitotta első oktatási központját Eszéken, Horvátországban.

A különféle globális oktatási rendszerek éveken át tartó átfogó kutatása után észrevettük, hogy egy közös tényező található meg a minden intézményi tanrendben: mindegyik különféle kategóriákba sorolja az ismereteket, amelyeket aztán önálló zárt tantárgyként tanítanak. Azt is észrevettük, hogy a gyermekek természetes sajátossága a körülöttük lévő világ megkérdőjelezésére sokkal jobban kibontakozhatna egy olyan környezetben, ahol szabadon megvizsgálhatják, feltárhatják és kérdéseket tehetnek fel az őket leginkább érdeklő jelenségekkel kapcsolatban. Felismertük az alulról felfelé építkező megközelítés fontosságát és szükségességét (matematikát és fizikát kell tanulnod, ha hidat akarsz építeni), de az is fontos, hogy a gyermek érdeklődése is meglegyen, amelyet a velük született kíváncsiságuk révén érhetünk el ( lehetővé tesszük a gyermek számára, hogy valódi hidat építsen, és útközben, próbán és tévedésen keresztül tanuljon a matematika és fizika fogalmairól). Ezt a célt szem előtt tartva terveztünk egy sor programot, amelyek metaforikus hídként szolgálnak a gyermek természetes játék iránti vonzalma és a hagyományos tanulási rendszerek strukturált igényei között.

tinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletektinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletek

Tinker módszertan

A Tinker Labs célja, hogy gyermeke kiszakadjon a hagyományos tantermi struktúrából. Hangsúlyozzuk a próba és hiba útján történő tanulás fontosságát, arra ösztönözve az egyéneket, hogy részt vegyenek a feltárás és a problémamegoldás folyamatában.

Szembesülve azzal a kihívással, hogy az oktatási rendszer még mindig nem felel meg a modern oktatás igényeinek, olyan programokat terveztünk, amelyek bevezetik a diákokat a tudomány, a technológia, a mérnöki tudományok, a művészet és a matematika világába.

A STEM és a STEAM oktatás olyan kortárs oktatási kifejezések, amelyek azt ígérik, hogy segítenek a változó jövő kihívásaihoz szükséges új készségek megtanítására. De mi is a STEM és STEAM, és mit ígérnek?

A STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics, azaz Természettudomány, technológia, mérnöki tudomány és matematika) 4 területből és azok összes alkategóriájából áll. Úgy gondoljuk azonban, hogy az Arts, azaz a műveszet beillesztése a STEM modellbe elengedhetetlen. A művészet az elmében holisztikusan végbemenő innovatív gondolkodási folyamatok döntő eleme. Ebből a szempontból a gyerekek zseninek születnek, mert még nem kezdték el különálló tudományágakra osztani a jelenségeket. Tehát miért választanánk külön a világ (művészi) megtapasztalásának szerves részét egy olyan tanulási megközelítéstől, amelyben a kreativitás határainak feszegetése a célunk.

Játékból szenvedély, majd cél

JÁTÉK: A felfedezés
A Tinker Labsnál a játék nem csupán szabadidős tevékenység - ez a tanulás alapja. A játék elengedhetetlen eszköze a fiatal elmék felfedezésének és kisérletezésének.

SZENVEDÉLY: A kreativitás felszabadítása
Miközben a tanulók játszanak és felfedeznek mi elvezetjük őket az igazi szenvedélyeik megtalálásához. A Tinker Labs iskola hisz abban, hogy minden diák egyedi tehetséggel és érdeklődési körrel rendelkezik. Iskolánk célja, hogy segítsünk a gyermekeknek felismerni és táplálni ezeket a szenvedélyeket.

CÉL: Felkészítés egy élethosszig tartó utazásra
A Tinker Labs iskola túlmutat a hagyományos oktatáson. Felvértezi a tanulókat azokkal a készségekkel, tudással és motivációval, hogy szenvedélyeiket élethosszig tartó céllá alakítsák.

tinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletek

tinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletek

tinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletek

tinker labs, steam, steam módszer, játszva tanulás, természettudomány, mérnök, művészet, matematikai kísérletek, kémiai kísérletek, tinker szülinap, tinker tábor, gyakorlati tudomány, szórakoztató kísérletek

Alan Mate Orlić

A Tinker Labs alapítója és vezérigazgatója

"Azt hiszem, az egyik legnagyobb szülői ambícióm az volt, hogy megmutassam a gyermekeimnek a sok lehetséges irányt, és lehetővé tegyem számukra, hogy találjanak valamit, ami a szenvedélyük, és megpróbáljam megalapozni azt, hogy ezt a szenvedélyt önállóan is folytatni tudják."