Az utazás csúcspontja
Felső tagozatos és középiskolás gyerekeknek (12-16 év)


TINKER VERSE
Ez a negyedik tanfolyamunk és a STEAM oktatási móódszerünk csúcspontja. A Tinker World tanfolyamhoz hasonlóan ezt a programot is elkezdhetik olyan idősebb 12-16 éves diákoknak, akik újak a Tinker Labs módszertanában, ám számukra is elsősorban azt javasoljuk, hogy először a Tinker Town vagy a Tinker World tanfolyamot végezzék el.
A Tinker Verse program úgy van kialakítva, mint egy funkcionális labor. Figyelembe véve az eddig alkalmazott eszközöket és módszereket, a diákok elkészítik saját prototípusaikat az önálló projekteik keretében. A kurzus során még fejlettebb technológiák felhasználásával készíthetnek el számtalan modellt egymás után, mindezt modern tantermeinkben. A heti 90 perces időtartam miatt a gyerekeknek több idejük jut saját projektjeik kidolgozására.
- A tanfolyam heti egy 90 perces órából áll
- A munkafüzetek további enciklopédikus tudást és kulcsfogalmat tartalmaznak
- A munkafüzetek célja, hogy a gyerekek problémamegoldására fókuszáljon, azt támogassa
- Nagyobb szabadság a saját projektek létrehozásában és az eszközök laboratóriumi használatában, tanári felügyelet mellett
- Saját projekt bemutatása a Tinker Fair-en
- Vállalkozói tanulás - hogyan lehet terméket megtervezni, létrehozni, forgalomba hozni és bemutatni a piacon
BOOKS

TINKER VERSE

ASZTROFIZIKA

PROTOTÍPUS TERVEZÉS

MIKROBIOLÓGIA

GRAFIKUS RAJZ

ROBOTIKA

FEJLETT KÉMIA

MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK

MATEMATIKAI EGYENLETEK
TINKER VERSE PLUSZFelső tagozatos és középiskolás gyerekeknek (12-16 év)
Ez az utolsó tanfolyam. A tanfolyamnak két kissé eltérő változata létezik – azok számára, akik részt vettek a Tinker Townban és a Tinker World-ben, és azoknak, akik új hallgatók a Tinker Versben. A tanfolyam tovább mélyíti a STEAM tantárgyakkal és az integrációval kapcsolatos ismereteket, ugyanakkor szabadságot ad a hallgatóknak saját projektjeik megtervezésére is. Várhatóan a hallgatóink legalább két projektet mutatnak be a Tinker Fair-en. A kurzus egyik fő szempontja, hogy a hallgatók megértsék, hogyan kell csoportosan dolgozni a problémák megoldása és a projekt végső termékhez való eljuttatása érdekében, valamint az is, hogy miként mutassák be azt másoknak.
